עורך דין צווארון לבן

המשפט הפלילי כולל שורה ארוכה של עבירות שלא מעורבת בהן אלימות פיזית ושזכו להגדרה "עבירות צווארון לבן". עבירות אלה מובילות לנזק כלכלי, ובחלק מהמקרים פוגעות גם באמון הציבור במערכות הציבוריות, ועל כן החוק וגם בתי המשפט מתייחסים אליהן בחומרה. בהתאם מומלץ לכל מי שנחשד בעבירת מרמה, הפרת אמונים, שוחד, רישום כוזב במסמכי תאגיד ועוד, לפנות מיד אל עורך דין צווארון לבן. זהו אחד מתחומי המומחיות של עו"ד פיני בסיס.

למה חשוב למצוא עורך דין צווארון לבן עם ניסיון?

  • חוסר היכרות עם מערכת האכיפה – אנשים החשודים בעבירות צווארון לבן, במרבית המקרים, לא התנסו מעולם בחקירה במשטרה. כמעט אף אחד מהם לא חווה מעצר. ההיכרות האפסית עלולה להוביל לטעויות קשות, כולל כאלה שאי אפשר יהיה לתקן בהמשך הדרך, ולכן חשוב לפנות מיד לעורך דין מיומן.
  • לחץ – אדם שנמצא בעמדה בכירה בגוף כזה או אחר, ומוצא עצמו לפתע במעצר, או "רק" בחקירה, ירגיש בדרך כלל לחץ. חוקרי משטרה מנוסים יודעים לאתר נקודות שבירה אצל כל אדם, וללחוץ עליהם בדיוק ברגע הנכון. עורך דין מומחה לעבירות צווארון לבן מפחית במידה ניכרת את הסיכון לשבירה.
  • ענישה קשה – גם מי שנמצא בצד השני של הסקאלה, כלומר לא חווה לחץ אלא דווקא שאננות, לעיתים מתוך תחושה ש"מקסימום זה ייגמר בקנס", עלול לשלם מחיר יקר. בהקשר זה כדאי לדעת שלצד קנסות כבדים או חילוט נכסים, בית משפט רשאי להטיל גם מאסר בפועל, ואפילו ממושך, על עבירות הצווארון הלבן השונות. כך למשל על קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות עונש המאסר המקסימלי הוא 5 שנים, ועל עבירות שוחד – 7 שנים.

מאבק נחוש מתוך אמונה בזכותו של כל אדם לייצוג משפטי מקצועי

עורך דין צווארון לבן מושיט עזרה לאדם שכאמור לא מורגל בקונפליקט מול מערכת אכיפת החוק. בהתאם נדרשת התנהלות רגישה מאוד, וכן זמינות גבוהה כדי שאותו אדם ידע שיש מי שנאבק למענו. עו"ד פיני בסיס מקפיד הן על יחס אישי ובפרט קשב מלא והן על טיפול מקצועי שנשען על למעלה מ-20 שנות ניסיון.

עורך דין צווארון לבן

עו"ד צווארון לבן

לעבירות צווארון לבן, על סוגיהן השונים, יש מספר מאפיינים ייחודיים, ובפרט זהות האדם החשוד בביצוע עבירות אלה – לרוב אנשים מהשכבות הסוציואקונומיות הגבוהות ואפילו בעלי תפקידים בכירים. חשוב לציין שאמנם הן לא כוללות אלימות פיזית, אבל גם כך מדובר בעבירות פליליות לכל דבר. בהתאם חשוב לפנות אל עו"ד צווארון לבן, כלומר עורך דין פלילי בעל ניסיון בתחום ספציפי זה. לעו"ד פיני בסיס הצלחות רבות בייצוג חשודים בביצוע כל סוגי עבירות הצווארון הלבן.

עו"ד צווארון לבן – כל סוגי העבירות

  • עבירות על פקודת מס הכנסה – אי תשלום מס כחוק, וגם כל פעולה שעלולה להוביל לאי תשלום מס כגון אי ניהול ספרי חשבונות, עלולה להוביל לעונש חמור. חשוב להדגיש כי גם אם הפעולה בוצעה שלא במזיד, עדיין רשות המיסים מתייחסת לכך בחומרה. על-פי פקודת מס הכנסה, ניתן להטיל גם שנת מאסר בפועל על עבירות מס, וזאת בנוסף לקנסות משמעותיים.
  • קבלת דבר במרמה – עבירה שהרשעה בה יכולה להוביל לעד 3 שנות מאסר בפועל, וכשהיא מבוצעת בנסיבות מחמירות – גם ל-5 שנים בכלא.
  • הפרת אמונים – עבירה הנוגעת לעובדי ציבור שלא מתנהלים על בסיס האינטרס הציבורי אלא על בסיס אינטרס אישי כזה או אחר. העבירה אמנם לא מוגדרת באופן חד-משמעי, אבל בשנים האחרונות בתי המשפט נוהגים להחמיר, והעונש המרבי עליה הוא 3 שנות מאסר.
  • שוחד – גם לקיחת שוחד, גם מתן שוחד ולמעשה גם הצעת שוחד ואי דיווח מצד מי שהוצע לו שוחד על ההצעה ואפילו תיווך לשוחד.
  • רישום כוזב במסמכי תאגיד – וגם הימנעות מרישום פרט שחובה היא לרשום אותו במסמכי התאגיד. בין השאר מתבצעת עבירה זו על-מנת להטות מכרזים, לבצע מינויים לא תקינים וגם לצורך הלבנת כספים או קבלת דבר במרמה.

ייצוג מקצועי בשקיפות מלאה

ההתייצבות של עו"ד צווארון לבן לצד הלקוח נדרשת כבר משלב הזימון לחקירה, וזאת מפני שמרבית הנחקרים לא חוו מעולם חקירה במשטרה. אם יוחלט על הגשת כתב אישום, ינהל עורך הדין משא ומתן מול התביעה במטרה להגיע להסדר טיעון נוח, וגם במשפט יש כמובן חשיבות של ממש לאיכות הייצוג. עו"ד פיני בסיס אמון על מתן שירות מקצועי, בשקיפות מלאה, לאורך כל שלבי ההליך.

עו"ד צווארון לבן

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי. אתר זה עומד בדרישות תקנות שיוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע”ג-2013. האתר מותאם לתצוגה בדפדפנים הנפוצים ולשימוש בטלפון הסלולארי. מסירת מידע בפורמט נגיש – המשרד מעמיד עבור לקוחותיו אפשרות לקבלת מידע בפורמטים נגישים. מסירת המידע הינה ללא עלות ומיועדת עבור אנשים עם מוגבלות. לפניות ומידע בנושא נגישות ניתן ליצור קשר עם רכז הנגישות של המשרד שפרטיו מופיעים בהמשך ההצהרה.

נגישות המשרד

מידע אודות הנגשת המבנים ודרכי הגישה למשרדינו- קבלת קהל נעשית בתיאום מראש בלבד. כתובת המשרד: רחוב רבין 2, בסר סיטי, פתח תקווה. (קיימת חניה בתשלום במתחם בסר בקומה -2).

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.

דרכי פנייה

למרות מאמצינו להנגיש את כל חלקי האתר, יתכן ויתגלו חלקים ספציפיים שלצערנו אינם נגישים. אם נתקלתם בבעיה בנושא נגישות באתר, נשמח לקבל הערות ובקשות. אנו ממשיכים במאמצים לשפר את הנגישות באתר. פרטי רכז הנגישות במשרד שם מלא: פיני בסיס טלפון : 050-4455369 דוא”ל: pinibassis@gmail.com פרסום הצהרת הנגישות הצהרת הנגישות עודכנה ביום: 1/3/2024